onsdag 20 oktober 2010

...Och hur blev det såhär?




Jamen, eller hur? Hade jobb i knappt en månad...men inte min grej - att sälja över telefon via ett stramt manus
blev totalt fel för mig...


så via ömsesidigt beslut gick jag hem , lättad på ett sätt och lite olycklig över en förlorad krona, dessutom blir man ju inte yngre...men jag vet inte om jag ens skulle vilja sträva mot det heller...flamsigt trams och orddiarré är inte min grej heller och allra helst inte när man seriöst ska sälja oseriösa försäkringar till ingen större nytta alls! I´m glad I´m out of it!!!! :)

Nu är jag tillbaka på ruta ett eller nåt sånt...hoppar runt på timvik. och hoppas på en framtid nånstans...hopplöst att inte ha ett bättre ordnat liv ännu - en säker tillvaro...nu bor jag i en källare och tvingas
nästan ge bort min egendom, utan vinst...förlora mitt eget liv, min gård, mitt hus, mitt livsverk, men vi skall alla den vägen vandra en dag, så jag är ju i alla fall snart van...=/...men att se någon annan styra och ställa i mitt hus och på min tomt blir varken lätt eller kul - SKIT ÄR LIVETS LÖN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar