söndag 8 februari 2009

Sent på nattkröken...

...något nytt jag ger mig i kast med och som jag hoppas ska hitta åsiktsmarodörer eller likasinnade, vad vet jag...? Jag har dock ett behov av att ibland ventilera frågor med mig själv eller för den delen omvärlden faktiskt, så jag börjar här och nu, fastän jag bör knoppa snart, så jag orkar ta mig an någon form av arbete imorgon, fastän jag inte har så mycket lön för mödan för det heller...det är ett skit att pengarna styr våra liv mer eller mindre och att livet är för kort för att misslyckas, vilket jag i alla fall har lyckats ganska bra med - sånt är livet, kallas det visst!
Tur att man inte tappat både mod och humör med åren ändå, men inte fan är det lätt inte!!!
Kämpa på, så kanske vi hörs en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar