söndag 29 januari 2012

Bäste man reder sig själv

Jo - det var ju just en snygg kväll...eller helg likväl. Inga roliga händelser, som jag hoppades på, nej, nej. Istället blev det en ganska vanlig helg, förutom lite hårt arbete då...utvilad kanske, men i övrigt blev mina förväntningar grusade, så en aning missnöje har infunnit sig. Speciellt som jag inte alls kom till grannkommunen på lite tunggung. Det är nämligen så att jag inte alltid har vänner som tycker som jag vad beträffar nöje å musiksmak...och det är trist att dra själv, tycker i alla fall jag. Hursomhelst så skulle det samma lördag vara lite nöje av typ samma kaliber verkade det på hemmaplan i en nöjeslokal, så jag dristade mig till att fråga om någon hade lust haka på, varpå jag fick ett napp...kul, tänkte jag - nu blir det lite hålligång i alla fall, men trots löfte och intresse efter endel frågor och ideér valde personen i fråga att bara skita i det...inga meddelanden eller förklaringar - bara totalt borta och försvunnen och där stod jag förvirrad och frågande...dåligt faktiskt, men mina tappra försök avtar rätt rejält nu för det verkar inte vara nån ide´...så hej då med dig!
Synd bara att man inte har nån som gillar samma saker och hakar på då det händer nåt av värde, men bäste man reder sig själv tydligen... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar